Dieta

Daugelis svajojame apie nuostabų kūną ir gražią figūrą. Kai vyras žiūri į moterį , tai stengiasi pamatyti ne tik užpakalį, o moteris irgi kažkas kas dominuoja. Taigi, kiekvienas norime išsaugoti savo figūrą, o ypatingai atlikėjai ar kino aktoriai , kuriems būtina . O ką būtų galima daryti , kad pasiektume tikslingus rezultatus? Pirmiausia sužinoti savo trūkumus ir privalumus, bei silpnybes , kuriomis galima būtų pergudrauti savo mitybos įpročius , kurie ne visada padeda pasiekti norimą rezultatą  . Norėdami sumažinti svorį , tuomet privalome žinoti , kiek medžiagų turime sudeginti ir kokiomis ir kiek papildyti , kad svoris išlaikytų norimą balansą. Kada sudeginame riebalus , tada organizmas netenka daug skysčių ir mes stengiamės papildyti ir kartais pasiekiame didesnį svorį, nei prieš tai buvo. Kadangi norime sugrąžinti energija , ko paprastai iš pradžių nepavyksta. Nes tam reikia laiko. Energija atgauti mums labiausiai padeda poilsis. Tačiau gyvenimo ritmas išbalansuoja , kada prarandame pusiausvyrą ir negalime iš karto sugrįžti į norimas važias, todėl būtinas didelis darbas su savimi. Kad mityba būtų tikslinga ir dosni, tai privalome sekti ne tik savo įpročius , bet ir emocijas , kurios kartais skatina atsirasti įpročiams. Mokėdami save kontroliuoti ir sugebėti pažinti įvairiuose situacijose, tai galėsime suvokti savo organizmo poreikius, kurie padės sukurti efektingiausia mityba. Bet kol kas išlieka fitday specialistai , kurie rašo mitybos planus , būtent atsižvelgdami ne tik į jūsų kūno plotį, svorį, ūgį, amžių, bet  poreikius ir galimybes. Kai nenorime galvoti apie dieta, tuomet prisiminkime fitday dietologus , kurie gyvenimo patirtimi pasidalina ir dar sugeba atsakyti į svarbius klausymus , kad nereikėtų vėliau varginti savęs su klausymais , kaip numesti svorio.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *