Internetinės parduotuvės kūrimas. Kas svarbu? (2)

Taigi kaip jau išsiaiškinome straipsnyje “Internetinės parduotuvės kūrimas. Kas svarbu? (1)” būtina parinkti kuriamos internetinės parduotuvės svetainei tinkamą adresą, kad būtų įmanoma pritraukti kuo daugiau tikslinių lankytojų, kurie taptų jūsų produkto pirkėjais, didintų pardavimus ir gaunamą pleną.

Po to jau būtų galima pereiti prie sekančio žingsnio “daryk”. Jei naudotumėtės SEO paslaugų teikėjų pagalba, jie jums patartų, kad reiktų, jog svetainėje būtų talpinami atskiri nemokami skelbimai,  ar taip vadinami SEO straipsniai, kurie būtų optimizuoti kiekvienam  raktažodžiui. Tai padėtų užtikrinti  tikimybę, jog lankytojas paspaus reikiamą nuorodą, pavyzdžiui “žieminiai vaikiški batai“ ar “basutės mergaitėms” ir pateks būtent į jūsų “nuolaidu kuponai” svetainę ir ras būtent tai ko ieškojo.

Dabar jau galima būtų eiti prie žingsnio “tikrink”. Parašyti skelbimai  pagal raktažodžius ne visada garantuoja visišką sėkmę, todėl pravartu paeksperimentuoti ir  pakaitalioti žodžius pavyzdžiui “avalynė mergaitėms” ar “sportiniai batai berniukams” ir išanalizuoti pagal kokius raktažodžius parašytų straipsnių lankomumas yra didžiausias. Rezultatai kartais gali nustebinti. Jei minėta priemonė neatnešė laukiamų rezultatų, reiktų pereiti prie žingsnio “veik” ir imtis koregavimo ar gerinimo veiksmų. Kartais gal užteks tik sukeisti žodžius vietomis ar pasitelkti kitus raktinius žodžius, pavyzdžiui vietoje “žieminiai vaikiški batai” būtų rašomi skelbimai  “ilgaauliai vaikiški batai”, vietoje “sportiniai batai berniukams” – “kedai berniukams”. Juk suprantama , kad mažus vaikus auginantys žmonės yra jauni ir reikia kartais nuspėti ar žinoti jų naudojamus žodžius, kuriais jie gali apibūdinti ieškomą prekę. Tai nėra taisyklė be išimčių galbūt batus anūkėliams pirks ir seneliai, kurie puikiai įvaldę naudojimosi kompiuteriu meną ir dirbantys , užimti, neturintys laiko paieškoms įprastinėse parduotuvėse, todėl raktiniai žodžiai turėtų atitikti ir jų naudojamus tokioms prekėms terminus, kitaip rizikuojate prarasti dalį tikslinių lankytojų, kuriuos jūsų konkurentai su malonumu priims, jei neskirsite jiems reikiamo dėmesio.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *